maandag 11 februari 2013

Uitslag midilifecrisis give away

Wat een helse 2-3 weken heb ik achter de rug.  Eerst was ik zelf gevloerd door één of meerdere beestjes in mijn systeem.  Was er net bovenop toen Nel ziek werd.  Dag en nacht huilde ze. Bij de derde dag 40 graden koorts, was het verdict van de dokter duidelijk:  oorontsteking.  Maar de koorts was er nog steeds op dag 5.  Weer naar de pediater: Nog een griepvirus erbovenop.  Wat heeft ze afgezien, ons pruts!  Maar ik ook, zenne...  Weinig slaap, mee huilen met de traantjes van dochterlief, ondertussen nog gaan werken...
Maar nu is ze al behoorlijk beter.  Ze lacht terug, heeft haar ogen terug open, slaapt terug in haar bedje (wel na 20 minuten wenen),...  Eergisteren is Stan dan ziek geworden.  Ook 39.4 koorts.  Effe doorbijten nog.  Waar is de zomer???

Mijn naaimachine heb ik enkel kunnen afstoffen vorig weken maar daar hoop ik deze week verandering in te brengen.

Zaterdag trakteerde mijn echtgenoot mij (voor mijn verjaardag) op een saunabeurt by night!  ZAAAAALLLIG!  De batterijen zijn weer opgeladen!  En ik heb ook eens langer kunnen slapen dan 5u!


Enfin, genoeg over mezelf.  Tijd voor de uitslag van mijn give away!

Winst nummer 1 is voor één van mijn eerste 32 volgers: Karolien

Winst nummer 2, het stoffenpakketje (16 deelnemers): Sneksniltje

Winst nummer 3, pennenzakje met pen (8 deelnemers): Merulala

Stuur jullie gegevens door naar: lindsy78@hotmail.com

Ik heb de getallen via een random number generator gekozen.  Volgende keer toch gewoon met de onschuldige hand.  Ging me veel te snel :)

 Dank u om me te volgen!  En euh, die midlifecrisis is zo slecht nog niet...

Ook hebben jullie nog mijn friendshipswapblogverhaal te goed!




5 opmerkingen:

  1. Ocharme, zoveel ziektebeestjes in huis. Veel beterschap! Proficiat ook aan de winaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap !
    en winnaars gefeliciteerd !

    lieve groet,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, tof tof tof! :-) Dankuwel, random generator om mijn nummertje te kiezen! ;-)
    En nogmaals proficiat met je 35 lentes, Stannel! Sauna by night, heerlijk seg, dat zal wel deugd gedaan hebben na die zware weken. Hopelijk is iedereen er daar snel terug door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het met Nel weer wat beter gaat...wel balen dat Stan nu weer ziek is, er komt geen eind aan hé! Nog van harte met je verjaardag en wat een heerlijk kado heb je van manlief gekregen...ff lekker bijtanken..kon je wel gebruiken!!
    Dames winnaars van harte en veel plezier met jullie gewonnen Give Away's...(ik was al een grote winnaar van je Friendship Swap:-)
    ...ach en die midlifecrisis voel je niks van:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd aan de winnaars.

    Tja, de winter en de griepjes en verkoudheden en ontstekingen alom....ik verlang ook zo naar de lente en de zomer.
    Veel beterschap aan jullie allemaal daar.

    Groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!