zondag 30 juni 2013

Home sweet home bij Stannel

Van Ikeabox tot kleine kast in de bureau van mijn man tot nieuwe grote kast in de speelhoek van de kids.  Dat is de weg die mijn stofjes het voorbije jaar hebben afgelegd.  Maar niet voor alle stofjes.  Mijn stoffenverzameling is het laatste jaar nogal uitgebreid en begint een lichte stoffenverslaving te worden.  En zoals alle verslaafden zeggen:  "Maar ik kan stoppen wanneer ik wil!"... :)

Toch ben ik blij met mijn nieuwe kast.  Daar kan ik alle speelgoed van de kids in kwijt, mijn naaigerief, mijn schoolspullen en al onze administratie.

Het is een kleerkast maar ik heb de leggers laten verstevigen zodat ze wat gewicht (kaften en boeken) kunnen dragen.  Leggers bijgekocht per kastdeel en de hangers weggelaten.  Ook heb ik de bovenkant en zijkant laten inbouwen.  Ze heeft bovenaan alleen nog een laagje verf nodig.  En weet je wat?  De kleur heb ik op het zicht genomen en wat blijkt... Het is volledig dezelfde kleur als mijn luxaflex rolgordijnen.  Een leuke ontdekking!



En ja, hoor, een apothekerskast voor mijn stofjes!!!

 
 
 Wij gaan niet op vakantie. We zijn nu 4 jaar getrouwd en zelfs nog altijd niet op huwelijksreis geweest.  Onze zuurverdiende centjes stoppen we in ons huis en dit jaar in deze kast, een terras en een oprit. Ik zal dus gewoon in blogland blijven.
 
Tot blogs dus! 
 
En voor wie wel op vakantie gaat...  Veel plezier!


12 opmerkingen:

  1. Oké, ik ben officieel jaloers!
    Nee, hier geen plaats meer voor zo'n beauty :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, daar droom ik ook van. Of ik moet gewoon aan die stapel stofjes beginnen, dan heb ik geen kast meer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opgeruimd staat netjes!
    "Hoezo stoffenverslaving? De kast is gewoon te klein!" vertel ik hier. Hihi! Komende week gaan we hier dus met meubeltjes schuiven om alles een beter plekje te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een grote kast! Dat is inderdaad al een grote collectie stoffen! Zoveel stoffen heb ik nog niet maar beetje bij beetje komt er toch wat bij. Mijn stoffen liggen her en der verspreid. Zou super zijn moest ik zo'n overzicht hebben zoals jij.
    Dat jij niet op reis gaat, wel dat was bij ons ook zo. Eerst ons huis/tuin in orde. In september wonen we 10 jaar in ons (nieuw) huis. Je hoeft niet altijd op reis te gaan om een leuke vakantie te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd, ik kijk zelfs uit naar de verschillende daguitstapjes die we kunnen maken of de kids die spelen in hun badjes op ons nieuw terras als het goed weer is!

      Verwijderen
  5. Ziet er mooi en praktisch uit. Blogland is ook de moeite en het is er steeds leuk vertoeven. Het verderafwerken van je huis daar heeft een mens ook veel voldoening van. Ik hoop voor jou dat het weer nu echt een zomerse start neemt dat je kan genieten van je nieuw aangelegd terras.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooi, lijkt wel een winkel als je de apotheekkast open schuif! :-D mooie kleur ook. Geniet er van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er superhandig uit!!
    Wij gaan ook niet op vakantie. Dit jaar het terras, de binnendeuren en de muren van de living aanpakken... Maar ik ben eerlijk als ik zeg dat dat ook wel voldoening geeft...al zou een vakantie ook wel deugd doen :-$

    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dan gaan we allebei met grote voldoening rondlopen in ons huisje binnenkort als alle werkjes gedaan zijn!

      Verwijderen
  8. Haha, mijn stofjes hebben ook al een hele weg afgelegd, toevallig ook altijd naar een grotere "woonplaats" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Subliem idee, die kast. En wij blijven deze vakantie ook thuis. Hier op 't programma: die kinderkamer een jaar na datum afkrijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!