dinsdag 29 oktober 2013

Tombola Syrië 12-12: Win een schoudertas

 Het begon allemaal met http://dressforsyria.blogspot.be/. Het idee kreeg navolging en al snel ontstond er een pagina om alle tombola-acties die spontaan werden opgestart in de kijker te zetten.

Ook ik doe mee.  Wanneer ik enkele maanden geleden een Femma wedstrijd won en een DIY pakket voor het maken van een schoudertas thuis kreeg toegestuurd, wou ik iets met deze tas doen voor het 'goede doel'.  De tijd ontbrak me de laatste tijd om te naaien, maar de herfstvakantie gaf me nu die mogelijkheid. 

Ik maakte de tas identiek zoals op de voorprent van het diy pakket.  De tas is voorzien van twee lange schouderlinten, een rits en een binnenzakje met onderverdeling voor uw smartphone. 

Wil je graag 1212 voor Syrië steunen en daarbij ook nog kans maken op deze mooie schoudertas? 

  1.  Ga naar deze link en klik daar op de knop 'steun deze actie'.
  2. Vervolgens vul je je persoonlijke gegevens in en kies je een bedrag (4 euro is het minimumbedrag).
  3. Kies een betalingsmethode. 
  4. Wanneer de centen op hun rekening verschijnen, gaat het bedrag van de teller op de link van mijn actie.
  5.  Je krijgt een betalingsbevestiging via mail toegestuurd. Stuur deze door naar mij:  stannel.blogspot.be@hotmail.com
  6. Je krijgt een mail van mij terug met een tombolanummer.  Hou dit nummer bij zodat je weet of je gewonnen hebt bij de trekking.  De winnaar krijgt de tas thuis gestuurd!

Er zijn al mensen die wel gestort hebben maar via het algemene rekeningnummer.  Dit gaat helaas  niet af van mijn teller.  Mijn doel is 48 euro te verzamelen.  Dat zijn 12 deelnemers. 

Wie helpt de teller naar 0 te krijgen? 








Veel succes en Syrië dankt u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees graag jouw reactie!