zaterdag 6 september 2014

gnometime

Jawadde!

David de kabouter is blijkbaar zeer populair!  Heel veel mensen waagden hun kans.  Ik moest een systeem bedenken om die extra kansen mee te laten rekenen, controleren wie mij effectief thumbs up gaf op Facebook en ik mocht natuurlijk mijn bloggervolgers ook niet vergeten.  Maar we zijn er uit!

En om al de deelnemers die nu zonder David door het leven moeten, te troosten, geef ik een linkje naar een leuk kabouterfilmpje:



Zie hier de uitslag:




Linde Tanghe: Je mag je gegevens doormailen: stannel(punt)blogspot(punt)be(at)hotmail(punt)com

4 opmerkingen:

  1. oooooh MERCI! :-) ZO LEUK.... je maakt mijn dag helemaal goed!! xxx dikke knuf & dikke merci

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, amai, dan doe je een give-away en heb je zoveel werk om een winnaar te zoeken :-) maar leuk was het wel, proficiat aan de winnaar en bedankt voor de kans! Ik blijf intussen lustig verder lezen hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!