zondag 30 augustus 2015

'Timon' kinderportefeuille en uitslag give away!

Rondom.org koos een winnaar.

Maar eerst een nieuwe Timon portefeuille.  Eentje dat als handtasje zou dienen voor Nel om te dragen tijdens het jubileumfeest van mijn ouders.  50 jaar getrouwd zijn ze.  Maar nadat ze het uren voordien gedragen had, weigerde ze bij vertrek haar tasje  aan te doen.  Bijgevolg heeft het het feest nooit gehaald.  Tja,...

Als basisstofje gebruikte ik dit Liberty stofje dat ik kocht bij Bambiblauw.  Dat combineerde ik met babyblauw.  Waarom ik dat deed vertel ik jullie later wel wanneer ik blog over de kledij die ik voor de kids maakte.






Ik zette rondom de portefeuille een gouden paspel en het touwtje is een gouden veter die ik eens extra kreeg bij een paar gekochte kinderschoenen.  Ik volgde het patroontje slaafs op en zag pas toen het klaar was dat ik de print niet had gedraaid.  Misschien dat ze het daarom niet wou meenemen naar het feest? ;)



Je kan het patroon nog tot 31/8!! kopen aan verminderde prijs (maar 3 euro).  Dus heb je niet gewonnen, haast je dan snel naar PeggySew!

En de winnaar is:

Vee


Moeke Veerle, stuur jij je mailadres even naar me door:  stannel(punt)blogspot(punt)be(at)hotmail(punt)com

4 opmerkingen:

  1. Ik zou er zo beter eens 25 maken voor op school zodat onze lieverdjes van de eerste graad hun metro-kaart niet telkens kwijtraken :p
    Echt een leuk patroontje en een mooie portemonnee :)
    Proficiat Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk tasje, eventueel kan je de positie van de veter nog aanpassen, de sluiting zit dan weliwaar verticaal, maar dan staan de dieren recht en de pasjes vallen er ook minder snel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die optie had ik ook overdacht, maar had er echt geen zin meer in het aan te passen...Toch bedankt voor de tip! x

      Verwijderen

Ik lees graag jouw reactie!